۱۱ فروردین ۱۳۸۶

عکس ها زنده می شوند

دیروز با یک سرویس جالب آشنا شدم که کار اصلیش پویا کردن عکس ها بود. با دادن لینک یک عکس و اطلاعات دیگه کدی دریافت می کنید که بسته به انتخاب شما می تونه به صورت javascript و یا HTML باشه. بعد از درج کد در جایی که می خواهید عکس نمایش داده بشه کار تمام هست.

به جای نشون دادن یک عکس، یک فلش نمایش داده می شه که امکاناتی مثل درصد لودینگ عکس در ابتدا، بزرگ نمایی عکس، ارسال به ایمیل و ... داره. لوگوی شما هم که هنگام ثبت نام انتخاب کردین در گوشه پایین سمت راست به نمایش گذاشته می شه. اما مهم ترین قسمت که برای وبلاگ نویسان عزیز می تونه جالب باشه اینه که تبلیغات هم در منوی بالای عکس نمایش داده می شه و این یعنی درآمد بیشتر. برای نمونه به اینجا برید. در پایین هم یک نمونه می بینید. (ممکنه به علت "فـیـلـتـریـنـگ" چیزی دیده نشه ویا تبلیغات نشون داده نشه)



اما متاسفانه به علت "فـیـلـتـریـنـگ" سایت adbrite.com علاوه بر اینکه تبلیغات نشون داده نمی شه برای ثبت نام و استفاده از این سرویس _حتی بدون تبلیغات_ مشکلاتی به وجود اومده. امیدوارم مسولین محترم اقدامات لازم رو انجام بدن.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

on post dar javabe kheili az doostani bood ke bande ro be kheili chiza motaham karde boodan! va javabeshoonoo ba on post gereftan!