۰۵ فروردین ۱۳۸۶

لینک های وبلاگتان را به "اددیس" بسپارید

با به وجود اومدن وب سایت هایی مثل دلیشز، دیگ و یا بالاترین یکی از مهمترین عوامل افزایش بازدید گنندگان یک وبلاگ ایجاد راهی برای خوانندگان وبلاگ هست که بتونن به راحتی لینکی از صفحات وبلاگ رو به اینگونه سایت ها اضافه کنند. راه های مختلفی برای انجام این کار هست. یکی از پرکاربردترین روشها استفاده از کدی هست که خود وب سایت ها مانند دلیشز در اختیار مدیران وب سایت ها قرار می دند. این روش، روش بسیار خوب و سریعی هست اما با توجه به اینکه هر روز به تعداد این وب سایت ها که اینگونه سرویس ها رو می دن اضافه می شه مشکلاتی رو برای مدیران وب سایت ها درست می کنه.

برای اینگونه مشکلات هم راه حل های مختلفی وجود داره و وب سایت های گوناگونی مانند addtofeed.com و addtofeed.com راه هایی رو درست کردند. اما یکی از پرطرفدارترین این وب سایت ها، addthis.com هست. استفاده از این سرویس بسیار سادست. فقط قسط دارم توضیح مختصری از این سرویس بدم و و یک طرفند جالب هم برای فید.

برای استفاده از این سرویس کافیه بعد از ثبت نام روی "Get the code for your button" کلیک کنید و گزینه های مورد نظر رو انتخاب کنید و بعد از گرفتن کد مورد نظر اون رو در جای مخصوصی که توضیح داده شده قرار بدید. اگر از وردپرس استفاده می کنید که کارتون بسیار ساده تر و سریع تر می شه. کافیه پلاگین مخصوص addThis رو از اینجا دانلود کنید. برای اطلاعات بیشتر از این پلاگین و نحوه نصب به اینجا مراجعه کنید.


شما می تونید به پایین پست هایی که از طریق فید ارائه می شه هم یک دکمه addThis اضافه کنید(مانند شکل بالا). برای این کار باید از سرویس feedburner استفاده کنید و به قسمت "FeedBurner->Optimize->FeedFlare" رفته و داخل Personal Flare box لینک زیر رو وارد کنید. بعد از اضافه شدن addThis ، قسمت feed اون رو انتخاب کنید.
http://www.addthis.com/feedflares/link.xml

من هم این کار رو انجام دادم ولی متاسفانه من قبلا از feedBurner استفاده نمی کردم و از کسانی که در حال حاضر از فیدریدر برای خواندن این وبلاگ استفاده می کنند تقاضا دارم که لینک رو تصحیح کنند و به این تغییر بدند. با تشکر !

هیچ نظری موجود نیست: